Folkebladet

Frå Wikipedia – det frie oppslagsverket
Hopp til navigering Hopp til søk
For andre tydingar av oppslagsordet, sjå Folkebladet (fleirtyding).
Faksimile av førsteutgåva av Troms Folkeblad, frå 15. november 1965.

Folkebladet er ei regionavis for Midt-Troms. Sjefredaktør er Steinulf Henriksen. Avisa blei grunnlagt i 1965 med namnet Troms Folkeblad av lokale næringslivsaktørar, men er i dag ein del av konsernet Polaris Media ASA.[1]

Hovudkontoret ligg på Finnsnes, men avisa har òg kontor i Bardufoss og Sjøvegan. Avisa, som starta som lokalavis, dekker i dag eit omfattande geografisk område: Senja kommune, innlandskommunane Målselv og Bardu – og sørover til og med Lavangen.

Hausten 2018 hadde Folkebladet om lag 5500 digitale abonnentar. Papirutgåva hadde om lag 3900 abonnentar og kjem ut seks dagar i veka, måndag til laurdag. Folkebladet hadde totalt 16 700 lesarar ein gjennomsnittsdag hausten 2018. Avisa satsar òg på TV, og lagar to TV-innslag kvar dag.[2]

Redaktørar[endre | endre wikiteksten]

  • Halvdan Kvernmo (1965–1968)
  • Adrian Skogmo og Georg Prahl Harbitz (april til november 1968)
  • Kjell A. Aarstein (november 1968 til januar 1969)
  • Rolf Lofthus (1969–1971)
  • Torstein W. Tengelsen (1972–1973)
  • Jarle A. Larssen (1974–1987)
  • Adrian Skogmo (1987–1989)
  • Rolf A. Erstad (1989–1997)
  • Steinulf Henriksen (1997)

Kjelder[endre | endre wikiteksten]

  1. «Troms Folkeblad». Allkunne. 11. desember 2017. Henta 16. november 2019. 
  2. «Folkebladet». Store norske leksikon. 2. september 2019. Henta 16. november 2019. 

Bakgrunnsstoff[endre | endre wikiteksten]