Kategoridiskusjon:LTTE
Nytt emneUtsjånad
Treng vi denne kategorien? Eg foreslår sletting. stykkjet 19:12, 29 desember 2007 (CET)
- Eg veit ikkje. Det vert jo litt tynt med berre to artiklar, men no kom endeleg tamiltigrane også med, om enn for ei stund.. --Anders 20:22, 29 desember 2007 (CET)
Start ein diskusjon om Kategori:LTTE
Diskusjonssider er stader der ein diskuterer korleis innhaldet på Wikipedia kan bli så godt som mogleg. Du kan bruke denne sida for å starte ein diskusjon med andre om korleis Kategori:LTTE kan forbetrast.