Røyken og Hurums Avis

Frå Wikipedia – det frie oppslagsverket
Hopp til navigering Hopp til søk

Røyken og Hurums Avis kjem ut i Sætre og dekkar kommunane Røyken og Hurum. Avisa kom første gong ut i 1976 under namnet Smånytt, eit namn som framleis blir nytta på folkemunne. Avisa kjem ut to gongar i veka og er eigd av Orkla Media. Ho er organisert saman med Drammens Tidende i Drammens Tidende Konsern.

Opplagstal[endre | endre wikiteksten]

Utvikling i nettoopplag.[1]

År Nettoopplag
2000 2,712
2001 2 796
2002 2 860
2003 2 787
2004 3 001
2005 2 992
2006 3 193
2007 3 192
2008 3,391
2009 3 541
2010 3 711
2014 3,668

Bakgrunnsstoff[endre | endre wikiteksten]

Røyken og Hurums avis

Kjelder[endre | endre wikiteksten]

  1. Mediebedriftenes Landsforening Opplag- og lesartal. Nettoopplaget er eit mål for betalt opplag.